JavaScript seems to be disabled in your browser.
You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.

Wegens Corona kunnen levertijden langer zijn dan normaal.

Snelle levering.
Gratis verzending vanaf €30 in NL en BE.

Kies zelf het aflevermoment
Misschien op zaterdag of in de avond?

Gratis retourneren binnen 14 dagen.
Minimaal 2 jaar garantie op uw stofzuiger.

Winkelmandje
0

Snelle levering. Nu ook op zaterdag geleverd.

Corona , beschikbaarheid en communicatie

Corona update en huidige stand van zaken , update 31-08-2020:


Ten eerste, heel belangrijk:

Geachte bezoeker, beste klant.  

Graag willen we nogmaals duidelijk maken dat er problemen zijn ontstaan doordat onze oude klantenservice niet voldeed en helaas niet goed heeft gereageerd zoals we vereisen. dit is te laat gesignaleerd en in combinatie met de slechte leverbaarheid van fabrikanten heeft dit tot teveel annuleringen geleid.  

Wij hanteren lage prijzen en minimale marges en werken altijd met een klein team die we wel wilden laten groeien.  Iedere aankoop wordt direct besteld en de lopende facturen worden betaald. Helaas is er de afgelopen maanden te weinig voorraad geweest bij onze partners om zo snel als gewend te kunnen leveren. Dit gegeven en het gegeven dat wij niet de kwaliteit en communicatie leverden zoals we eisen heeft ertoe geleid dat een flinke hoeveelheid klanten annuleerde. 

Dit leidde uiteindelijk tot een te grote hoeveelheid annuleringen, wat het bedrijf in directe betalingsproblemen bracht.  Tevens werden of worden er meldingen gemaakt dat we oplichters zijn , malafide enzovoorts enzovoorts. We werken achter de schermen er hard aan om externe financiering te verkrijgen om niemand in de problemen te brengen en snel weer door te kunnen op een goede manier.

Graag willen we duidelijk maken dat iedereen die een melding maakt van oplichting of dergelijke zal worden aangegeven voor Laster en Smaad ,want kritiek is uiteraard begrijpelijk, echter we zitten niet verstopt ergens in het buitenland en moedwillig klanten op te lichten.

We vragen dan ook vanaf nu om een klein beetje geduld nog en niet ons bedrijf de grond in te praten . We zijn geen oplichters of noem maar op, we hebben het verkeerd gedaan , de situatie niet goed ingeschat vooraf van de levertijden en helaas gebrekkige medewerkers in de communicatie gehad. Dit los je niet 1-2-3 op , maar we werken er nogmaals aan niemand te laten zitten!!!


Telefonische bereikbaarheid - Per 07-09

Vanaf 07-09-2020 staan er 10 nieuwe klantenservice medewerkers voor u klaar om u telefonisch tewoord te kunnen staan.


Levertijden:


Beste bezoeker, gewaardeerde klant, graag houden wij u weer op de hoogte ivm de beschikbaarheden en bestellingen die geleverd gaan worden.  Alhoewel er weer langzaam steeds meer leverbaar is blijft de situatie nog steeds niet zoals we gewend zijn geweest.   

We hebben inmiddels de telefonische bereikbaarheid weer deels hersteld en u kunt ons iedere werkdag bereiken tussen 1000 en 1300uur.  Uw vraag wordt dan genoteerd , indien mogelijk direct beantwoord en anders wordt u zo snel mogelijk weer door ons gecontacteerd met het antwoord. 

De chatfunctie:


De chatfunctie blijft live op de aangegeven tijden, iedereen krijgt reactie, vaak live , maar ook vaak nog via mail. Stelt uw vraag gerust , wanneer het te druk is kunt u altijd nog antwoord verwachten via mail. Het is dan wel handig wanneer het ordernummer en het mail adres eventueel al doorgegeven zijn. 

Mail:


Gebruikt alstublieft alleen maar het mailadres : orderstatus@vodelca.nl en graag in het onderwerp uw ordernummer . Zo zijn deze het beste te behandelen.  We werken er hard aan om deze zsm te
beantwoorden.  

Annuleringen en terugbetalingen:

Zoals eerder gecommuniceerd, zijn er in verhouding ineens teveel annuleringen geweest. Dit doordat de bepaalde artikelen een langere levertijd hebben en nog steeds hebben.  Iedereen die geannuleerd heeft krijgt uiteraard zijn aankoopbedrag retour binnen een zo snel mogelijke tijd. Heeft u een apparaat besteld die ook niet direct leverbaar is en wilt u niet wachten , dan kunt u contact met ons opnemen en kunnen we kijken voor een alternatief.    

Onze medewerkers:

Onze medewerkers zijn nieuwe of tijdelijk in dienst  en moeten nog ingewerkt worden. Weest u altublieft geduldig bij het gesprek, zij zullen er alles aan doen om u zo te helpen zoals u wilt. 

Verhalen om ons heen:


Graag willen we duidelijk maken dat iedereen die besteld heeft zijn apparaat geleverd krijgt zodra binnen . Tevens willen we duidelijk aangeven dat we al 5 jaar de zaken goed hebben gedaan en tijdelijk last hebben van alle omstandigheden. We worden gestalked door een heer die alles in het werk stelt om ons helemaal zwart te maken. Deze heer wordt juridisch aangepakt en de voorbereidingen zijn getroffen wegens smaad en laster en stalking.  Laat u niet beinvloeden door deze persoon, wij zorgen dat u altijd krijgt waar u recht op heeft.  
Deze heer heeft er hoogspersoonlijk voor gezorgd dat we niet eens meer aan de inkomsten kwamen waarme bestellingen betaald worden en eventuele terugstortingen verricht worden. Dit hebben we inmiddels vrijwel opgelost en nu zijn we bezig met de inhaalslag. 



Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw bestellingen, het is hartstikke fijn dat de bestellingen weer uitgeleverd worden grotendeels, voor de overige bestellingen hopen we dat u nog even geduld heeft. We proberen weer op volle sterkte snel te zijn, maar dat is niet heel makkelijk. 


Onze excuses nogmaals wanneer u ongemak heeft ondervonden van onze onderbezetting de afgelopen maanden en wanneer u niet naar wens geholpen bent door onze klantenservice . 




Deze webshop maakt gebruik van cookies voor het bijhouden van webstatistieken. Bekijk ons cookiebeleid.