JavaScript seems to be disabled in your browser.
You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.

Snelle levering.
Gratis verzending vanaf €30 in NL en BE.

Kies zelf het aflevermoment
Misschien op zaterdag of in de avond?

Gratis retourneren binnen 14 dagen.
Minimaal 2 jaar garantie op uw stofzuiger.

Winkelmandje
0

Snelle levering. Nu ook op zaterdag geleverd.

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Corona - richtlijnen mbt bezorging ? Er is een aanpassing in de bezorgwijze van onze vervoerder Extra@Home :
    • Dit houdt in dat het kan voorkomen dat topservice leveringen niet worden uitgevoerd omdat de bezorger of consument het onveilig vinden.  
    • Om persoonlijk contact te vermijden gaan we inrichten in de PDA dat we een foto maken van de goederen in de gang of op de locatie in huis, in plaats van het zetten van een handtekening.
    • Om persoonlijk contact te vermijden is er ook een instructie hoe om te gaan met het pin apparaat.
  • Corona - levertijden : helaas maken we de laatste twee weken mee dat niet alles wordt aangeleverd op de verwachte dag en het kan voorkomen dat hierdoor een levering een dag moet worden opgeschoven. Dit is uiteraard wat we zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Hopende echter op uw begrip . Transport komt ook meer onder druk te staan en de eisen aan veiligheid van chauffeurs, maar ook bij de warehouses als bij u als consument staan voorop. 
  • Ik heb een klacht over de bezorging of over het product 
  • Dat vinden wij vervelend om te horen en willen we alles aan doen om u mee te helpen . We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@vodelca.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit kan middels deze link
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Klopt de aangegeven levertijd precies?  
    Wij geven een indicatie van de levertijd en bestellen het artikel zodra hij besteld wordt . Hierdoor geven we ook aan dat de levertijd afhankelijk is van de beschikbaarheid bij de fabrikant.  Wanneer bij het product vermeld staat dat hij morgen in huis is, betekent dit dat hij op voorraad is en echt morgen bezorgd wordt. 

  • Hoe kan het dat jullie zoveel goedkoper zijn?
    Wij zijn continu in de weer om puur de allerlaagste prijs te bieden. Dit is mogelijk door een basisvoorraad aan te houden en ieder artikel direct te bestellen.  Wij, als Vodelca willen niets meer dan echt de goedkoopste prijzen te bieden. Hiervoor mag u ons ook altijd contacteren wanneer het niet zo is een keer. Wij gaan altijd onder iedere prijs. Wij vinden dat iedere consument recht heeft op een prijs die bestaat uit een kleine noodzakelijke marge en niet uit extreem grote marges en te hoge winsten. 

  • Jullie leveren via Postnl alle artikelen. Sluiten zij deze wel aan?
    Ja, deze speciale afdeling van PostNL heet Extra@Home. Ook zij zijn continu bezig zich te ontwikkelen om nog meer service te kunnen bieden. Wij, als Vodelca hebben gekozen voor alleen maar " Full Service "  leveringen, dit betekent bezorgen, uitpakken, aansluiten, testen en oude apparaat retour nemen.   Wanneer dit door welke reden niet gebeurt zorgen wij ervoor dat dit alsnog plaatsvindt. 

  • De levertijd is ineens vertraagd, hoe kan dat ? 
    Dat is erg vervelend, zeker voor u maar ook voor ons. De wijze waarop wij werken kan wel eens ertoe leiden dat een artikel besteld is , echter zonder tegenbericht niet op voorraad blijkt. Wij kopen in grote hoeveelheden tegelijk de verschillende modelnummers en heel soms komt het voor dat we of geen melding krijgen dat een model niet direct leverbaar is of dat we deze melding missen. Dit is niet goed te praten en we zijn aan het proberen een koppeling te krijgen met de leveranciers zodat de voorraadstatus realtime is. Twijfelt u bij het bestellen over de levertijd , neem dan aub contact op. Wanneer een artikel echt ineens een hele lange levertijd heeft dan zoeken we samen naar een alternatief. Annuleren mag natuurlijk ook altijd mochten we geen oplossing vinden.

  • Kan de bestelling ook afgehaald worden?
    Ja hoor, dat is mogelijk. Dit betekent ook dat u een extra korting kunt krijgen, want we hoeven dan geen vervoerskosten te betalen en dat voordeel kan wellicht interessant zijn wanneer u toch het product wilt afhalen. U kunt laden/lossen recht voor de deur en beneden onze winkel ligt een parkeergarage waar u gratis kunt parkeren

  • Ik zie veel goede reviews, echter ook een paar mindere , hoeveel bezorgingen doen jullie per dag? 
    Deze vraag krijgen we vaker en dan wordt vaak gezegd " ik zie wat mindere reviews, zijn jullie wel betrouwbaar" of "ik snap dat een slechte ervaring sneller gemeld wordt, maar wil toch even navragen hoe het geregeld is" .
    Het is belangrijk om te weten dat wij ongeveer 100 tot 150 bezorgingen van witgoed per dag door heel Nederland en Belgie verzorgen . Dit ten eerste om het in perspectief te plaatsen. Tevens nemen wij iedere review serieus en pakken dit op in ons team om aan te werken , mits het op te lossen is.  We hebben momenteel een klanttevredenheidscore van 95,6% en werken eraan om dit naar 99,95 procent te krijgen. Aan de reviews te zien merken we dat het vooral ligt aan de levertijd die dan langer is dan gewenst.  We geven per product een indicatie van de levertijd en doen er alles aan dit te halen. We zijn echter afhankelijk van beschikbaarheid fabrikant. We zoeken altijd dan naar een passend alternatief of tegemoetkoming. 
    Wanneer u onverhoopt niet helemaal tevreden bent over een product of dienst meldt u dan eerst alstublieft bij onze klantenservice medewerkers en geef dan eerst de kans aan ons om u toch tevreden te stellen. 
Deze webshop maakt gebruik van cookies voor het bijhouden van webstatistieken. Bekijk ons cookiebeleid.