F.A.Q.  Veelgestelde vragen en antwoorden 

  • Heb ik garantie op mijn aankoop?

Antwoord: 

Ja, u heeft altijd garantie op uw aankoop.  Er geldt ALTIJD de wettelijke minimale garantietermijn.  Tevens is er vaak een langere garantie van toepassing. Dit staat altijd bij het product vermeldt!   Zie consumentenrecht Nederland 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

DOA -Dead On Arrival 

Is een product direct defect bij levering dan heeft u recht op directe omruiling of retour en annulering. 

 

  • Kan ik alles gratis retourneren binnen de bedenktermijn?

Antwoord:

Nee, we hebben geen gratis retourbeleid.  Voor pakketten geldt dat we een bijdrage van € 2,99 vragen en voor groothuishoudelijke apparatuur geldt een bijdrage van € 49,99 .  Deze kosten dekken niet de daadwerkelijke retourkosten .

Klik hier voor het modelformulier Herroepingsrecht 

Mail ons   of

Klik hier om de retournering aan te melden

  • Niet tevreden over de afhandeling van een klacht ?

 

"Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing